English По русски Į titulinį Paieška El.paštas Svetainės struktūra
PASLAUGOS
ES projektų administravimas, valdymas, paraiškos
Mokymai
     Vidiniai mokymai
     Atviri seminarai verslui 2015 m. sezonui
     Atviri seminarai viešajam sektoriui 2015 m. sezonui
     Asmeninės / Individualios Konsultacijos - Seminarai
NLP
Naujienos
NLP Asociacija
TOASTMASTERS' CLUB VILNIUS
Naujienos
Programa ir vaidmenys


REGISTRACIJA NAUJIENOMS


Toastmasteriu klubas
NLP
  • UAB "Projekona"
  • Ulonų g.5, Vilnius
  • Tel. +370 686 21812 
  • El.paštas: info@projekona.lt
  • Įm. kodas: 123785365
  • PVM mok. kodas:
  • LT 100002602311
  • Atsiskaitomoji sąskaita:
  • LT464010042402213575
  • AB DnB NORD bankas

 

 

„Mokymai ikimokyklinio ugdymo auklėtojoms, priešmokyklinio ugdymo pedagogams ir socialiniams pedagogams, dirbantiems su socialinės rizikos ir socialinės atskirties sąlygomis gyvenančiais vaikais ir jų tėvais“ Spausdinti

2013 gegužės – birželio mėnesiais UAB “Projekona”  tęsė projekto „Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo plėtra“ įgyvendinimą vykdydama programą „Mokymai ikimokyklinio ugdymo auklėtojoms, priešmokyklinio ugdymo pedagogams ir socialiniams pedagogams, dirbantiems su socialinės rizikos ir socialinės atskirties sąlygomis gyvenančiais vaikais ir jų tėvais“. Per du mėnesius buvo suorganizuoti 85 seminarai 17 skirtingų grupių.

Mokymus sėkmingai baigė 399 dalyviai, kurie seminarų metu gilinosi į tokias temas kaip socialinė atskirtis, ankstyvoji pagalba vaikui ir šeimai socialinės rizikos atveju, pozityvi tėvystė, bendarbiavimas su vaikų tėvais, darbas komandoje, konfliktų sprendimas. Dalyviai turėjo ir teorinius, ir praktinius užsiėmimus, gaudavo užduotis, kurias turėdavo atlikti tarp seminarų. Taip mokymasis vyko nuolat, atvykę į seminarus dalyviai dažnai turėdavo naujai iškilusių klausimų, aktyviai diskutuodavo, analizuodavo realius atvejus.

Dalyviai įvardino kaip itin naudingas žinias, įgytas seminarų metu, apie vaikų elgesio korekcijas, socialinių įgūdžių lavinimą. Teigė, jog svarbu buvo išgirsti, kokia yra užsienio ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų patirtis, kokius metodus taiko. Minėjo, kad aktuali informacija apie hiperaktyvius vaikus, jų ugdymą, vaikų tarpusavio konfilktų sprendimą.

Lektoriai dalinosi, jog ypatingas jausmas dirbti su šios programos dalyviais, teigė pastebintys jų šilumą, nuoširdų įsitraukimą į mokymosi procesą, išskirtinį norą tobulėti ne tik kaip auklėtojoms, pedagogėms, bet ir kaip mamoms. Kartu atsiliepė kaip apie pozityvią, savo darbui atsidavusią auditoriją, su kuria malonu dirbti.

Dalyvių įspūdžiai apie mokymus:

„Ačiū už puikius netradicinius mokymus!“

„Kuo daugiau panašių seminarų. Labai ačiū. Labai patiko šiltas tarpusavio bendradarbiavimas.“

„Temos įdomios, aktualios, priverčiančios susimąstyti. Ačiū Jums už naujoves!!!“

„Per 24 pedagoginio darbo metus tai pats įdomiausias, naudingiausias, labiausiai praktikoje pritaikomas seminaras. Daugiau tokių, ačiū  ačiū  ačiū...“

„Kompetentingi lektoriai, puiki mokomoji medžiaga, puikiai pateikiami atsakymai į pateiktus klausimus. Gerai organizuotos kavos pertraukėlės, pietūs, ačiū; ačiū!“

„Šiandien įstrigo psichologiniai pavyzdžiai, nes visos problemos yra ir mūsų grupėse.“

„Mokymai labai aktualūs, nes daug ką galima pritaikyti ne tik vaikų, bet ir savo elgesio korekcijai.“ „Šios dienos temos plečia žinias, nors atrodo jau ir žinai, tačiau kitos patirties "priėmimas" dar labiau leidžia tobulėti, ieškoti kitų būdų, priėjimo kelių prie vaikų ir jų ugdytojų.“

„Patiko lektorių paprastumas, šiltumas. Yra labai kompetentingos. Įgijau daug žinių, nepajaučiau nuovargio, gerai ir naudingai praleidau laiką.“

 

            Po kiekvieno seminaro prašydavome dalyvius užpildyti vertinimo anketas, kuriose galėdavo atsiliepti apie įgytas žinias, lektorių darbą, mokomąją medžiagą, aprašyti savo įspūdžius. Visų seminarų vertinimų vidurkio skaitinė išraiška yra 4,82 (penkiabalėje sistemoje). Dalyviai įvertino, kad vidutiniškai kiekvieno seminaro metu jie įgydavo 21% daugiau žinių, nei kad turėjo iki mokymų. Džiaugiamės, jog lektorių kompetencija buvo įvertinta net 4,94 (penkiabalėje sistemoje). Taip pat ir bendrą mokymų atmosferą dalyviai įvertino labai aukštais balais – 4,9 (penkiabalėje sistemoje).  Esame patenkinti, jog mokymų dalyviai įvertino mūsų pastangas organizuojat seminarus: parinktus lektorius, paruoštą padalomąją medžiagą. Siekiame, kad mokymuose būtų kuo daugiau praktikos, o teorinės žinios pateikiamos per realių pavyzdžių prizmę, kuriame šiltą atmosferą ir stengiamės, jog dalyviai įgytų tų žinių, kurių jiems reikia kasdieniame darbe.

 

 

Plačiau apie projektą: Švietimo ir mokslo ministerijos Švietimo aprūpinimo centras įgyvendina projektą „Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo plėtra“, kurio tikslas yra didinti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo prieinamumą ir įvairovę, ypač kaimo gyvenamosiose vietovėse, mažinant socialinę atskirtį ir skirtumus tarp savivaldybių; užtikrinti lanksčias ir kokybiškas ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo paslaugas ir reikiamą švietimo pagalbą, atsižvelgiant į individualius vaikų ugdymosi poreikius.

Projekto veiklos ikimokyklinio ugdymo programų teikėjų skatinimas steigti ikimokyklinio ugdymo įstaigas/grupes, ikimokyklinio ugdymo organizavimo įvairovės didinimas, metodinės pagalbos teikimas, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo turinio diegimo sklaida, portalo www.ikimokyklinis.lt  palaikymas ir plėtra, tarpinstitucinio bendradarbiavimo stiprinimas ir kompleksinės pagalbos kokybės gerinimas.

Projekte dalyvauja visos Lietuvos savivaldybės, kuriose remiama ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymo plėtra, finansuojami naujai  steigiami kompleksinės pagalbos koordinatorių etatai, organizuojami konkursai laimėti finansavimą geriausiems inovatyvaus ikimokyklinio ugdymo organizavimo modeliams.

 


Informacija ruošiama...




© Projekona 2007 Sprendimas: www.balt.net